Sistemul Mild Hybrid de 12V, disponibil pe Suzuki Swift și Ignis este compus dintr-un starter-generator (ISG) și o baterie Li-On de 10Ah. Cele două componente oferă asistență motorului termic pentru o mai bună economie de combustibil.
Sistemul STRONG Hybrid de 140V, disponibil pe Vitara și S-Cross este format din motorul 1.5 DUALJET, o unitate generatoare (MGU), AGS (Auto Gear Shift) și o sursă de alimentare (baterie litiu-ion de 140 V cu invertor). MGU-ul extrem de eficient, de mare putere, permite conducerea ca vehiculul electric propulsând singur vehiculul și ajută motorul să accelereze vehiculul. De asemenea, permite conducerea EV în marșarier și umple intervalul de cuplu în timp ce ambreiajul este decuplat pentru o schimbare mai lină. La viteză constantă, MGU utilizează puterea motorului pentru a genera în mod eficient energie electrică care extinde intervalul de rulare și frecvența EV pentru o eficiență ridicată a consumului de combustibil. În timpul decelerației, preia cantități mari de energie cinetică pentru a reîncărca bateria și pentru a ajuta la menținerea unei puteri suficiente a bateriei.
Sistemul PLUG IN Hybrid, disponibil pe ACross a fost conceput pentru a funcționa în principal în modul electric, cu o baterie de 18,1 kWh. ACROSS PLUG-IN poate parcurge până la 75 km în oraș cu emisii zero (ciclu WLTP). Este propulsat de trei motoare: două electrice, pe puntea față și puntea spate, cu 182 și respectiv 54 CP și un motor de 2.5 litri benzină Atkinson cu 4 cilindri și 185 CP.
Putere maximă combinată - 306 cai putere
Sistemul Hybrid de 48V, disponibil pe Vitara, SX4 S-Cross și Swift Sport este cel mai avansat sistem Mild Hybrid din gama Suzuki. Acesta are principii de funcționare similare cu sistemul de 12V și își păstrează calitatea de a fi ușor, toate componentelor sale cântărind mai puțin de 15 kilograme. Cu toate acestea, este mai puternic, fiind alcătuit dintr-un acumulator litiu-ion de 48 V, un generator de pornire integrat (ISG) și un convertizor 48V-12V (DC/DC) pentru a alimenta componentele care necesită o tensiune mai mică: luminile, sistemul audio sau cel de climatizare.
Sistemul Full Hybrid, disponibil pe Swace asigură propulsia optimă folosind motorul electric, motorul termic sau pe amândouă în funcție de stilul de condus, pentru a maximiza plăcerea condusului, cu accelerații puternice, liniare dar și cu emisii scăzute și consum redus de combustibil.